SP in actie op het logger festival

4 juli 2014

SP in actie op het logger festival

Tussen alle Vlaardingse liedjes,vele leuke kraampjes en de geur van haring en gerookte paling heeft de SP fractie op zaterdag 21 juni ’14 op het loggerfestival gestaan met knalrode ijskoude slush puppy’s en vooral met een luisterend oor voor de Vlaardingse burgers. Verkiezingstijd of geen de SP staat voor iedereen altijd klaar. Men hoort altijd voor de burger klaar te staan bij velen is dat anders.

Op die dag zijn er voor de laatste keer een hoop handtekeningen verzameld tegen de sluiting van de spoedeisende eerste hulp Vlietland Ziekenhuis.  Tevens is er een enquête gehouden over het eventueel terug te halen ‘haring en bier feest’.
De SP fractie heeft er natuurlijk niet alleen gestaan om handtekeningen te verzamelen en te genieten van alle lekkers en muziek om hen heen, maar die dag stond vooral in het teken van het beantwoorden van vragen over de voorjaarsnota. In deze nota staat dat er veel bezuinigd moet worden in onze haringstad. Velen hebben deze gesprekken als prettig mogen ervaren  en één daarvan was mevrouw Pols “ ik las dat de Stadsgehoorzaal, de Kulk en de Kinderboerderij gaan sluiten waar mijn kinderen jaren opgegroeid zijn, mijn kinderen deden niet anders dan in de zomer maanden te slenteren op de boerderij of het zwemmen in de Kulk. Het is toch belachelijk dat dit moet? Gelukkig heeft de aanwezige raadsfractie mij uitgelegd dat dit geen definitieve besluiten zijn maar college voorstellen en er nog veel kan veranderen.
Heeft u net als mevrouw Pols vragen over de voorjaarnota of andere zaken waar u verduidelijking over wenst stuur dan gerust een mail, of neem telefonisch contact met ons op.