Hulpdienst

We hebben in Vlaardingen een eigen hulpdienst die je met raad en daad bijstaat bij allerlei soorten vragen.

Vanwege de corona-uitbraak is de bereikbaarheid en dienstverlening van de hulpdienst uitgebreid. Voor hulpvragen of een luisterend oor kunt u bellen met: 0104357758

Voor welke onderwerpen kunt u terecht?
Bijvoorbeeld voor huurproblemen, informatie over het invullen van formulieren en bezwaarschriften, informatie over sociale wetten, vragen over gemeentelijke-regelingen, enz.

Hoe werkt dit precies?
De hulpdienst kunt u altijd bellen of mailen en zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. In veel gevallen zal de hulpdienst direct antwoord kunnen geven op de meest voorkomende vragen, als dit niet meteen lukt dan zal in overleg bekeken wie de juiste deskundigheid in huis heeft om u verder te helpen.

Als u geen lid bent van de SP?
Geen probleem, de hulpdienst is er voor iedereen. De vrijwilligers zullen hun uiterste best doen om u te helpen, maar aarzel vooral niet om contact op te nemen als u geen lid bent van de SP.
Solidariteit met iedereen die problemen heeft is immers één van onze belangrijkste grondprincipes.

SP Vlaardingen
Broekweg 76