Stop de sloop

Petitie tegen de sloop van de:
  • Prof. Teldersstraat
  • Jan Thijssenstraat
  • Kuipers-Rietbergstraat
  • Johannes Muldersstraat
  • Dr. Brugsmastraat

1 Start 2 Complete
..van de huurwoningen van WaterwegWonen aan de Prof. Teldersstraat, Jan Thijssenstraat, Kuipers-Rietbergstraat, Johannes Muldersstraat en Dr. Brugsmastraat.
Geef ons je mening, of laat weten of je iets extra wilt doen om te helpen bij deze actie. Eventuele inhoudelijke reacties zullen wij alleen geanonimiseerd publiceren.
De SP-afdeling Vlaardingen mag contact met mij opnemen voor deze specifieke actie tegen de sloop van deze woningen en mij op de hoogte houden, ik kan mij daar ieder moment voor afmelden. (Gegevens worden niet gebruikt voor andere doeleinden. Zie: https://www.sp.nl/info/privacy )
Wij zullen de petitie tegen de sloop aanbieden bij de gemeente en de woningcorporatie. Daar willen wij graag zoveel mogelijk namen onder plaatsen. Vanwege de AVG zullen wij uw overige contactgegevens niet op de petitie vermelden. (Gegevens worden niet gebruikt voor andere doeleinden. Zie: https://www.sp.nl/info/privacy )
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.