SP raadsfractie kampioen vragen stellen 2005

24 januari 2006

SP raadsfractie kampioen vragen stellen 2005

In 2005 zijn er in totaal 38 schriftelijke vragen gesteld aan het college van B&W.Het stellen van schriftelijke vragen is een van de middelen van een raadslid om zijn taak, het controleren van het college van B&W uit te oefenen. De SP fractie gebruikt dit belangrijke democratische middel graag om B&W te controleren, maar ook om informatie in te winnen en om zaken onder de aandacht van het college te brengen. Van de 38 vragen over 2005 zijn er door de SP fractie 17 gesteld, dat is dus rond de 45%.

Dit geeft aan dat de SP fractie tot de actiefste raadsfracties behoord wat betreft het stelen van vragen en het controleren van B&W en het zaken aan de orde stellen.Dit geeft aan dat de SP fractie tot de actiefste raadsfracties behoord wat betreft het stellen van vragen en het controleren van B&W en het zaken aan de orde stellen.

Burgers die vragen hebben kunnen altijd bij de SP fractie terecht. Indien het naar de mening van de SP fractie gaat om belangrijke vragen die niet door ons zelf te beantwoorden zijn, en waarop wij ook graag een antwoord hebben,

Via 'contact' kunt u contact met de SP opnemen en uw vragen stellen.
Dan zullen wij, als wij zelf geen helder antwoord op uw vragen hebben deze mogelijk via regeling voor schriftelijke vragen, in overleg met u, aan het college van B&W stellen.

U kunt uw vragen uiteraard ook schriftelijk en telefonisch stellen via;
Broekweg 76,
3131 HE Vlaardingen