Op 7 maart hebben we u opnieuw nodig om Nederland beter te maken

27 februari 2007

Op 7 maart hebben we u opnieuw nodig om Nederland beter te maken

Beste bezoekers,

Voor de derde keer in een jaar tijd zijn er weer verkiezingen – nu voor Provinciale Staten. Onze partij is beide vorige keren als dé grote winnaar uit de bus gekomen. Volgens mij omdat heel veel mensen willen dat het socialer en menselijker gaat in ons land. Wel, om die roep om een socialer en menselijker Nederland nóg sterker te laten klinken, is het belangrijk dat we ook bij de Statenverkiezingen een klinkende overwinning boeken.

En er staat op 7 maart nog méér op het spel. Met uw stem op de SP versterkt u ook onze positie in de Eerste Kamer, en geeft u de juiste richting aan voor de toekomst van Zuid-Holland. Dat is allebei heel hard nodig!

De SP wil dat we in Zuid-Holland kunnen blijven ademen, en dat we dus de open ruimte en natuur beschermen.

We willen een veel betere jeugdzorg, zonder bureaucratie en zonder wachtlijsten.

We willen een leefbaar platteland met voldoende voorzieningen en betaalbare woningen; goedkoper en véél beter openbaar vervoer, en een gezondheidszorg met kleinschalige voorzieningen en uitstekend bereikbare huisartsenposten.
En de SP wil de biologische landbouw flink uitbreiden, dat is goed voor het welzijn van de dieren en voor de natuur.

Er kan en moet nog heel wat verbeterd worden in Zuid-Holland. Wij zetten ons daar graag voluit voor in. Maar we hebben er wel úw steun voor nodig.

Ga daarom stemmen op 7 maart – stem SP. En overtuig ook al die mensen die nog twijfelen of ze wel gaan stemmen. Ik reken op u.

Met vriendelijke groet,

Bart Vermeulen, lijsttrekker