SP verspreidt 22.000 ZO-kranten in Vlaardingen

23 mei 2008

SP verspreidt 22.000 ZO-kranten in Vlaardingen

Deze maand verspreidt de SP in Vlaardingen 22.000 kranten. Zowel huis-aan-huis, op de stations en op de weekmarkten wordt de tweede editie van de ZO-krant uitgedeeld. De landelijke SP-krant verschijnt ieder kwartaal in een totale oplage van 1.000.000 exemplaren.

Eerder dit jaar verspreide de SP met veel succes de eerste editie van de kwartaal krant. De krant informeert de inwoners van Vlaardingen over de landelijke activiteiten van de SP en de oppositionele strijd in de Tweede Kamer.

“We kunnen de verspreiding van de krant nu al een succes noemen, we zien een opgaande lijn in de aanmelding van nieuwe leden.” Zegt Arnout Hoekstra, voorzitter van de SP in Vlaardingen. “We kunnen deze unieke manier van informeren toepassen dankzij de inzet van tientallen vrijwilligers en de financiële afdracht van onze raadsleden.”

In de 16 pagina’s dikke voorjaarstabloid staat onder andere een gesprek tussen Jan Marijnissen en Foppe de Haan, geeft Jasper van Dijk aan waar het geld voor het onderwijs aan besteed zou moeten worden, bezoekt Krista van Velzen een succesvol project voor daklozen en een interview met Agnes Kant.