Jaarkrant 2009

25 november 2009

Jaarkrant 2009

De SP-afdeling Vlaardingen heeft deze maand haar nieuwe jaarkrant gepubliceerd. In de krant kijkt de partij terug naar de afgelopen periode. De leden van de SP zullen de krant deze maand huis aan huis in heel Vlaardingen bezorgen. Voorzitter Willem de Man: ‘Dankzij de steun van veel Vlaardingers kunnen wij als SP veel doen. Aan het eind van het jaar leggen wij daarom aan de inwoners verantwoording af over wat we hebben gedaan.’ De jaarkrant is ook via de website te lezen.

In de nieuwe jaarkrant komt zowel de fractie, de afdeling als de jongerenorganisatie aan het woord. SP-fractievoorzitter Arnout Hoekstra: ‘Het is niet alleen het eind van het jaar, maar ook het eind van de huidige raadsperiode. In maart zijn er weer verkiezingen, dus het is tijd om de rekening op te maken.’ Hoekstra benadrukt vooral dat dit niet het laatste is wat we van de SP mogen verwachten, en dat de SP nog lang niet klaar is. ‘Als het aan ons ligt komen we na de verkiezingen twee keer zo groot terug, en gaan we deelnemen aan het gemeentebestuur.’ aldus Hoekstra.

Lees hier de SP Jaarkrant 2009 (PDF)