SP-kandidaten op bezoek bij Victoria’04

13 oktober 2013

SP-kandidaten op bezoek bij Victoria’04

Een delegatie van zeven SP-kandidaten bezocht op zaterdag 5 oktober de accommodatie van voetbalvereniging sc Victoria’04. Tijdens het bezoek kregen zijn een rondleiding en spraken zij met voorzitter Meindert Jongenengel, secretaris Remco van Paassen en wedstrijdcoordinator John Peters.

Tijdens het gesprek gaven de bestuursleden van Victoria een toelichting op het beleid en de doelstellingen van hun club. Met veel enthousiasme voor de sport gaven zij aan zich vooral op de jeugd te richten. Het is immers beter dat zij hier op het veld voetballen en weten wat het is om iets voor elkaar over te hebben, dan dat ze op straat rotzooi trappen. Om geen scheve gezichten te krijgen over kleding wordt de jeugd vanuit de vereniging van sportkleding voorzien opdat niet de een er als een schooier bijloopt en de ander er piekfijn uitziet.

De vereniging geeft aan begrip te hebben voor de gemeentebezuinigingen, want iedereen moet de broekriem aanhalen, maar of het zoveel moet zijn daar zou nog weleens over gesproken moeten worden. Om zelf eigenaar te worden van het clubgebouw hebben zij wel oren naar, want dan heb je alles in eigen hand. Ook het probleem van de konijnen kwam weer aan de orde, maar dat is nog onderwerp van discussie met de gemeente.