14 februari: Groot openbaar zorgdebat in Triangel!

29 januari 2014

14 februari: Groot openbaar zorgdebat in Triangel!

Op vrijdag 14 februari organiseren SP en CJV een openbare discussieavond in zaal Triangel. Het debat zal gaan over de veranderingen in de zorg zoals het sluiten van verzorgingshuizen en het gevolg dat zorgbehoevenden vaker thuis moeten blijven wonen. Hoe krijgen Vlaardingers de zorg die ze nodig hebben en hoe gaan we vereenzaming tegen?

Aan het debat zullen deelnemen Henk van Gerven (Tweede Kamerlid SP), Edwin Wulff (Voorzitter Argos Zorggroep, van oa. De Wetering, De Meerpaal, Soenda en Marnixflat), Harrie Bosch (directeur Waterweg Wonen), Cees Oosterom (lijsttrekker CDA Vlaardingen) en Arnout Hoekstra (lijsttrekker SP Vlaardingen). Ook is er voor het publiek de gelegenheid om vragen te stellen. De presentatie is in handen van de bekende Vlaardingse journalist Herman van Nieuwenhuizen.

Het debat begint om 20.00 uur en de entree is gratis. Vanaf 19.30 uur inloop met gratis koffie. Adres: Zaal Triangel, Fransenstraat 12.