Strijd mee, stem SP

11 maart 2022

Strijd mee, stem SP

Foto: SP

Er staan belangrijke verkiezingen voor de deur. Verkiezingen die gaan over Vlaardingen. Ik hoop dat u op de SP wilt stemmen. Want hoe groter we zijn, hoe meer we kunnen betekenen. Voor goede zorg, betaalbaar wonen, een veilige buurt en eerlijke politiek.

Wij geloven niet dat het kabinet Rutte 4 met dezelfde partijen, dezelfde ideeën en dezelfde gezichten gaat zorgen voor de oplossing voor de problemen die ze zelf hebben veroorzaakt. Zoals de woningnood, de crisis in de zorg of het toeslagenschandaal. Daar hebben we geen vertrouwen in. Het moet daarom anders. En daar kunnen we in Vlaardingen, in uw buurt mee beginnen.

De SP is anders dan andere partijen. Wij praten veel met mensen om te horen hoe ze over dingen denken, dat doen wij niet alleen in verkiezingstijd. Wij geven een groot deel van ons salaris af omdat we vinden dat politici niet teveel moeten verdienen. We praten niet alleen in de gemeenteraad en in de Tweede Kamer, maar we komen samen met mensen in actie.

Samen kunnen we ervoor zorgen dat de politiek weer naar u luistert. Dat goede zorg, een betaalbare woning en een veilige buurt er voor iedereen is. Strijd mee. Stem SP.

Lilian Marijnissen, fractievoorzitter SP
Arnout Hoekstra, lijsttrekker SP Vlaardingen