Actie Noodrem; Honderden handtekeningen!

4 november 2005

Actie Noodrem; Honderden handtekeningen!

De SP stands van de actie Noodrem tegen het nieuwe zorgstelsel leverde op tien verschillende dagen op drie verschillende locaties in Vlaardingen meer dan 800 aan de stand ingevulde protestkaarten op. Met de inzet van een tiental actieve kaderleden waren we deze maanden te vinden op de weekmarkten op het Veerplein en de Loper, en voor de ingang van het Vlietlandziekenhuis.

Veerplein

Er waren ook mensen aan de stand die voor hun eigen straat stapeltjes kaarten mee namen. Ook hebben we stapels kaarten en posters afgeleverd bij diverse apothekers en huisartsen. Het overgrote merendeel van de mensen die we spraken waren gewoon blij dat we er waren en ze hun stem konden laten horen. De komende maand zullen we nog wel even te zien zijn met deze actie.

Zou u uw eigen straat of wijk ook even willen voorzien van actiekaarten? Of gewoon een stapeltje voor op uw werk of in het buurthuis neer te leggen? Bel of mail mij dan even, dan kom ik ze zelf even bij u langsbrengen;

Arnout Hoekstra
arnout@tomaatnet.nl—06 489 31 881