SP-Kamerlid Sadet Karabulut bezoekt Vlaardingen

14 mei 2010

SP-Kamerlid Sadet Karabulut bezoekt Vlaardingen

Sadet Karabulut / Foto Daniel Cohen

SP–Tweede Kamerlid Sadet Karabulut brengt zaterdag 22 mei een bezoek aan Vlaardingen. In het begin van de middag brengt zij een bezoek aan de weekmarkt op het Veerplein. Samen met de leden van de Vlaardingse SP-afdeling zal zij met mensen in gesprek gaan over de komende Kamerverkiezingen met in het bijzonder de onderwerpen integratie en armoedebestrijding. Later die dag zal zij een wijkbezoek afleggen in de Vettenoordse Polder en bezoekt zij de Turkse solidariteitsvereniging in de Oostwijk.(Foto: Daniel Cohen)

Sadet Karabulut (1975) is lid van de Tweede Kamer sinds 2006. Daarvoor was zij raadslid voor de SP in Amsterdam en bestuurslid bij DIDF. Zij heeft bestuurskunde en politicologie gestudeerd. Momenteel is zij in de Kamer woordvoerder op de onderwerpen armoedebestrijding en integratie. Ook voor de komende Kamerverkiezingen is Sadet kandidaat, zij staat op de zevende plaats van de kandidatenlijst van de SP.