SP Kamerlid Farshad Bashir op weekmarkt Vlaardingen

5 maart 2012

SP Kamerlid Farshad Bashir op weekmarkt Vlaardingen

Op zaterdag 10 maart is SP-Tweede Kamerlid Farshad Bashir aanwezig op de weekmarkt in Vlaardingen. Bashir staat vanaf 11.30 uur bij de kraam van de SP afdeling Vlaardingen om in gesprek te gaan met de bezoekers van de markt. In de Tweede Kamer is hij woordvoerder verkeer en een groot tegenstander van de plannen om de Blankenburgtunnel aan te leggen. Eerder ondersteunde hij actief de acties tegen de aanleg en was hij aanwezig bij de fakkeltocht. Bashir: 'Tegen de wil van de bewoners, vele milieuorganisaties en steeds meer politieke partijen in, probeert de minister haar zin door te drijven. Ik ga graag met de inwoners van Vlaardingen het gesprek hierover aan. Uiteraard kunnen mensen mij ook over andere zaken aanspreken.'

De SP in Vlaardingen staat maandelijks met een kraam op de weekmarkt. Dit keer wordt er ook tomatensoep uitgedeeld door de zogenaamde SP-SoepExpress. De bezoekers van de weekmarkt zijn van harte welkom om een lekkere warme beker soep te halen bij de SP. Naast Kamerlid Farshad Bashir zijn ook wethouder Arnout Hoekstra en de raadsleden van de SP aanwezig om eventuele vragen en opmerkingen te beantwoorden.