Debatavond EU Verkiezingen

7 mei 2019

Debatavond EU Verkiezingen

Foto: SP

Dinsdagavond op 21 mei om 20.00 uur organiseert de SP en D66 naar aanloop van de EU verkiezingen een groot EU debat in Vlaardingen. De lijsttrekkers van beide partijen zullen deze avond de degens kruisen en met elkaar hun visie over de EU en de toekomst van de EU uitwisselen. Dit beloofd een zeer interessante avond te worden omdat beide partijen zeer verschillend kijken naar de toekomst van het huidige EU en haar beleid.

D66 is een EU partij en de SP die niet uit de EU wil vertrekken maar wel zeer kritisch staat over de uitbreiding van de EU. Sophie in ’t Veld is lijsttrekker voor D66 en zal met al haar ervaring in de EU haar standpunten aan u voorleggen. Arnout Hoekstra een nieuwkomer voor de SP en jarenlang wedhouder geweest in Vlaardingen, zal de standpunten van de SP aan u voorleggen.

Dit beloofd een spannend politieke avond te worden . Deze debat avond wordt gehouden in de Kroepoekfabriek op dinsdagavond 21 mei om 19,30uur inloop en aanvang om 20,00uur

De Kroepoekfabriek Koningin Wilhelminahaven Zuidzijde 2a 3134 KG Vlaardingen

Toegang is gratis.