Actie Noodrem komt naar je toe!

16 november 2005

Actie Noodrem komt naar je toe!

De SP organiseert overal in het land informatieavonden over de nieuwe zorgwet en de Actie Noodrem van de SP. Gisteren was Utrecht aan de beurt. Ongeveer honderd mensen kwamen luisteren naar de bezwaren van Agnes Kant en drie panelleden tegen het onzalige zorgstelsel. Ook bij ons in de regio worden er informatieavonden georganiseerd. Agnes Kant zal onder andere in Schiedam en Rotterdan in debat gaan. Zorg dat je er bij bent!

Debat

Op donderdag 17 november gaat Agnes Kant in Schiedam in debat. De aanvang is om 19:30 in het Proveniershuis, Overschiesestraat 3a.
Maandag 21 november is Agnes Kant in Rotterdam, het begint werderom om 19:30 en zal plaats vinden in het Havenziekenhuis.

In de agenda van www.SP.nl vind je meer informatie over bijeenkomsten elders in het land.

10 december is Agnes weer in Utrecht, maar dan voor de landelijke manifestatie van Actie Noodrem in Tivoli. Daar vindt van 12:00 uur tot 15:00 uur een manifestatie plaats met onder meer Agnes Kant en Jan Marijnissen, interviews met mensen uit de zorg en bijdragen van cabaretiers en muzikanten.

Diverse SP-afdelingen zetten bussen in. Voor meer informatie en aanmelding kun je alvast terecht bij noodrem@sp.nl